Grey Goose predstavuje Essence
Vodka s príchuťou nie je novinkou pre konzumenta. Grey Goose prináša nový rad ochutených vodiek, ktoré spájajú chuť ovocia s byliniek, ktorá však nie je ani vo svete obvyklou.
Aj prémiová vodka Grey Goose rada prináša inovácie. Na trh uviedla tri príchute v rámci svojho nového radu Grey Goose Essences, ktorú odprezentovala s interaktívnou inštaláciou rozšírenej reality na letisku Heathrow. Cestujúci, ktorí ju majú záujem spoznať sa ocitnú pred matnou obrazovkou. Pomocou gestikulácie rúk môžu odhaliť fľaše s novými príchuťami Grey Goose – vodný melón a bazalka, jahoda a citrónová tráva a biela broskyňa s rozmarínom. Záujemcovia sú vyzvaní, aby si vybrali príchuť pred tým, ako sa na obrazovke zobrazí stena pokrytá kvetmi a rastlinami, pričom kvety sú prenesené do 3D zobrazenia a zvedavci sú vtiahnutí do deja a ich zážitok sa prehĺbi. Spoločnosť sa snažila pri uvedení tejto novej rady priniesť multisenzorický zážitok osobitným zameraním na zrakový vnem, ktorý zachytáva predstavy cestovateľov.
Spájanie chutí a prémiového alkoholu nie je novinkou. Liehovary sa tak snažia priblížiť svoj sortiment aj takým konzumentom, ktorý prioritne by čistý alkohol napr. vodku nevyhľadávali.
Galéria k článku
K článku neboli pridané žiadne iné obrázky.
Komentáre k článku
Doposiaľ nebol pridaný žiadny komentár.
Komentáre môžu pridávať len registrovaní užívatelia.